Protokoły QUIC i HTTP/2
WP LSCache w pakiecie
Panel logowania

Transfer domeny z NASK

  1. Transfer domen polskich z NASK do eTOP (www.hostilla.pl) rozpoczyna się od wypełnienia formularza, który dostępny jest pod adresem: www.dns.pl/cgi-bin/transfer.pl. Transfer domen .pl jest bezpłatny, a okres rozliczeniowy nie ulega zmianie.
    Pamiętaj, że wniosek transferu domeny z NASK będziesz mógł wygenerować bez ograniczeń czasowych dotyczących daty rejestracji i odnowienia.
  2. Wypełnij wniosek, wydrukuj go, a następnie prześlij do NASK na adres transfer@dns.pl lub faksem +48 22 380 83 01. Listę niezbędnych dokumentów znajdziesz http://www.dns.pl/porozumienie/FAQ.html#4
  3. Po zaakceptowaniu transferu przez NASK, zostaje przekazany kod authinfo z NASK bezpośrednio do eTOP (www.hostilla.pl).
  4. eTOP (www.hostilla.pl) po otrzymaniu kodu authinfo inicjuje transfer domeny. Na Twój adres e-mail podanym we wniosku transferu domeny, wysłana zostanie wiadomość z linkiem do zatwierdzenia transferu, który należy kliknąć w celu potwierdzenia transferu do eTOP (www.hostilla.pl).
  5. Po zatwierdzeniu transferu, transfer zostanie automatycznie zakończony, a domena zostanie przeniesiona do eTOP (www.hostilla.pl) i będzie widoczna w panelu administracyjnym hostilla.pl.
    • jeżeli posiadasz konto na stronie www.hostilli.pl, dane autoryzujące w hostilli zgadzają się z danymi podanymi w formularzu transferu (przynajmniej adres e-mail Abonenta), domena transferowana zostanie przypisana do tego konta po zatwierdzeniu transferu przez kliknięcie w link otrzymany drogą mailową.
    • jeżeli nie posiadasz konta na stronie www.hostilli.pl, lub dane autoryzujące w hostilli nie zgadzają się z danymi podanymi w formularzu transferu, konto zostanie założone automatycznie na podstawie danych podanych w formularzu transferu. Po założeniu konta otrzymasz drogą mailową dane dostępowe do konta, które możesz zmienić po zalogowaniu się.
Prosimy pamiętać o konieczności przesyłania do NASK dokumentów rejestrowych i stosownych upoważnień, jeśli sposób reprezentacji Abonenta tego wymaga (w przeciwnym razie wniosek o transfer domeny nie zostanie zaakceptowany przez NASK). Lista dokumentów wymaganych przez NASK wraz z wnioskiem o transfer znajduje się na stronie http://dns.pl/porozumienie/FAQ.html#4 .

Wniosek transferu domen z NASK, który został błędnie złożony, może zostać usunięty za pomocą formularza dostępnego na stronie: http://www.dns.pl/porozumienie/tradk.html. Usunięcie za pomocą formularza wymaga m.in. odebrania wiadomości przesłanej na adres e-mail podany we wniosku.
Istnieje również możliwość usunięcia takiego wniosku przez NASK na prośbę Abonenta w formie pisemnej. Prośba Abonenta dotycząca usunięcia wniosku o transfer z NASK z kolejki może zostać wysłana pod numer faksu: +48 22 380 83 01, lub mailem na adres transfer@dns.pl. Pismo bądź wiadomość elektroniczna od Abonenta powinny zawierać komplet danych, które umożliwią identyfikację Abonenta.
Usunięcie wniosku z kolejki skutkuje wobec wszystkich nazw domen zawartych we wniosku o transfer z NASK.
Przy usuwaniu wniosku z kolejki proszę mieć na uwadze terminy w jakich można złożyć wniosek transferu z NASK. Więcej informacji o transferach: https://www.dns.pl/porozumienie/transfer.html.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG HOSTINGOWYCH przez eTOP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 200 pod nazwą Hostilla.PL
Akceptujemy formy płatności:
Partnerzy:
Copyright 2010 by Hostilla.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
Proszę czekać ...